Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesPubliek Laden
Ik heb problemen met een publiek laadpunt
Ik heb problemen met een publiek laadpunt
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Heb je problemen bij het laden op een publiek laadpunt? Controleer eerst even volgende zaken:

1. Is het laadpunt niet gereserveerd door een andere klant? Via de Blossom app kan je aan de kleur van het icoon de status van het laadpunt controleren. Als het icoontje een oranje kleur heeft, dan is het laadpunt gereserveerd. Indien er een technische fout is, kleurt het icoontje rood. Kies dus een laadpunt met een groene kleur.

2. Heb je een vrij laadpunt gekozen en lukt het laden niet? Probeer de laadkabel nog eens goed (diep) in het laadpunt te steken, en controleer ook of de type 2 kabel correct in de wagen zit.

3. Indien het nog steeds niet lukt om te laden, dien je contact op te nemen met de eigenaar van de laadpaal. De contactgegevens kan je op elke laadpaal teruggvinden.

Was dit een antwoord op uw vraag?