Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesPubliek Laden
Het publieke laadpunt herkent mijn laadpas niet. Wat moet ik doen?
Het publieke laadpunt herkent mijn laadpas niet. Wat moet ik doen?
Meer dan een week geleden bijgewerkt

1. Doet het probleem zich voor wanneer je een laadsessie probeert te stoppen, controleer dan even of je de laadpas gebruikte waarmee je de laadsessie hebt gestart. Deze moet namelijk altijd dezelfde zijn.

2. Wanneer je een laadsessie probeert te starten, controleer dan eerst of je het laadpunt in de Blossom-app kan terugvinden. Enkel de laadpunten die je ook in de app kan vinden, kunnen gebruikt worden voor een publieke laadsessie.

3. Behoort het laadpunt tot een netwerk waar je voordien wel al kon laden of kon je dit laadpunt in het verleden al gebruiken, bezorg ons dan de nodige informatie zodat we dit verder kunnen onderzoeken: je naam, de unieke code van je laadpas, het tijdstip waarop je de laadsessie probeerde te starten, het tijdstip waarop je de laadsessie probeerde te stoppen, de exacte locatie van het laadpunt (adres en identificatie van het laadpunt).

Je kan je probleem melden door ons te contacteren.

Was dit een antwoord op uw vraag?