Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesPubliek Laden
Publiek laden lukt niet. Wat nu?
Publiek laden lukt niet. Wat nu?
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Lukt het niet om een laadpaal te activeren? Overloop even volgende scenario’s en hopelijk is jouw probleem hierdoor verholpen:

1/ Blossom streeft ernaar om een zo groot mogelijk netwerk van partners uit te bouwen. Controleer in de Blossom-app of de betreffende laadpaal tot een van onze partners behoort en dus op onze kaart te zien is. Onze app kan gedownload worden in de Apple App Store of in de Google Play Store.

2/ Heb je meerdere laadpassen? Let dan op dat je dezelfde laadpas gebruikt bij het activeren als bij het desactiveren.

3/ Let ook op voor metalen voorwerpen of magneten in de buurt van je laadpas. Die kunnen voor storingen zorgen. Indien jouw laadpas in een portemonnee of kaarthouder zit, haal deze er altijd uit voor een correcte badging.

Heb je al deze zaken gecontroleerd en lukt het nog steeds niet om te laden? Contacteer onze supportdienst en geef de volgende info door: naam, laadpasnummer, start- en stoptijd van de laadsessie en de locatie van de laadpaal.

Was dit een antwoord op uw vraag?