Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesDe Blossom app
Een Blossom account aanmaken
Een Blossom account aanmaken
Vandaag bijgewerkt

De registratie voor een Blossom account gebeurt steeds op basis van een uitnodigingsmail die verstuurd wordt door je fleetmanager. In deze mail vind je een link. Door deze te volgen kom je automatisch in het onboardingsproces.

Wanneer je de link uit de email volgt om de registratie te vervolledigen kom je op volgend scherm, daar klik je op 'Ga van start'

image

Vervolgens hier op 'Ga verder'

image

In de volgende stap kan je kiezen om door te gaan met je Apple of Google account indien je dat wenst. Indien je dit niet wenst en je wil registreren met een zelfgekozen e-mailadres en wachtwoord vervolledig je de gegevens in de vakjes onderaan.

Dit is dus geen aanmeldscherm maar een registratiescherm waar je zelf een bestaand privé e-mailadres en een nieuw wachtwoord kiest.

image


Waarom vragen jullie om te registreren met een privé emailadres?

We vragen dit om ook contact met je te kunnen houden als je niet langer aan je huidige werkgever verbonden bent, bijvoorbeeld bij ontslag, pensionering of een overstap naar een andere werkgever. Als we alleen je zakelijke e-mailadres hebben, wordt het onmogelijk om je te bereiken zodra dat adres niet meer actief is. Het is echter belangrijk om te kunnen bepalen wat er in zo’n situatie met jouw thuislader moet gebeuren.


Indien je gekozen hebt voor een zelfgekozen emailadres en wachtwoord klik dan onderaan opnieuw op 'Ga verder'.

Er wordt een email naar het gekozen e-mailadres gestuurd met een link om de registratie te valideren. Volg deze link om de validatie te voltooien en verder te gaan met je onboardingproces.

Indien je koos voor aanmelden via Google of Apple, volg dan de stappen op je scherm om de koppeling met je Blossom-account te voltooien.

Was dit een antwoord op uw vraag?