Naar de hoofdinhoud

Wat te doen bij verhuis van een werknemer naar een nieuw adres?

Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Wanneer een werknemer verhuist, zijn er twee mogelijke scenario’s.

In beide gevallen hebben wij technische informatie nodig over het nieuwe adres.

Daarom moet de werknemer altijd opnieuw het onboardingproces doorlopen.

Scenario 1: De werknemer neemt de bestaande thuislader mee

  1. Dien een nieuwe aanvraag in:

    Ga naar Werknemer → Informatie → Laadpunt en vraag een nieuw, bijkomend laadpunt aan.

  2. Onboarding:

    De werknemer ontvangt een nieuwe uitnodiging om het onboardingproces te voltooien.

  3. Hardwarekeuze:

    De werknemer kiest exact hetzelfde type hardware als op de oude locatie.

  4. Opmerkingen toevoegen:

    De werknemer vermeld in het opmerkingenveld in de laatste stap van het onboardingproces dat het om een verhuis van bestaande hardware gaat en voegt ook eventuele extra wensen toe, zoals montage op een paal in plaats van wandmontage.

  5. Verwerking:

    Wij controleren de gegevens en nemen contact op met de fleet manager en/of werknemer indien er extra details moeten worden besproken.

  6. Offerte:

    Beide partijen ontvangen een offerte ter goedkeuring.

Scenario 2: De werknemer laat de thuislader achter

  1. Dien een nieuwe aanvraag in:

    Ga naar Werknemer → Informatie → Laadpunt en vraag een nieuw, bijkomend laadpunt aan.

  2. Onboarding:

    De werknemer ontvangt een nieuwe uitnodiging om het onboardingproces te voltooien.

  3. Hardwarekeuze:

    de werknemer kiest de hardware naar keuze voor de nieuwe locatie.

  4. Offerte:

    Beide partijen ontvangen een offerte ter goedkeuring.

  5. Na installatie en verhuis:

    Wij ontkoppelen de thuislader op het oude adres van de werknemer.

Belangrijk:

  • Het onboardingproces moet altijd volledig worden doorlopen, ook bij verhuis van bestaande hardware.

  • Correcte en volledige informatie voorkomt vertraging in de installatie.

Was dit een antwoord op uw vraag?